بازرگانی ایران سبز




   بازرگانی ایران سبز


    وارد کننده برندهای لوکس و مطرح ام دی اف ،سالید سورفیس و محصولات بامبو موزو
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

بازرگانی ایران سبز در سال 1380 به همت آقای احمد علیکی راه اندازی شد و امروزه ایران سبز به عنوان یکی از واردکنندگان و توزیع کنندگان سرشناس و معتبر قدیمی صنعت چوب ایران محسوب می شود. ایران سبز در آغاز مجموعه کوچکی بود که با مدیریت خلاق و تلاش کارکنان خود توانست در اندک زمان جایگاه ویژه ای در بازار داخلی به دست آورده و با به کارگیری دانش و تجربه، و سرمایه گذاری مناسب، وارد کننده معتبرترین برندهای لوکس و مطرح روز دنیا شود. برندهای معتبری چون: - محصولات ساختمانی چوب بامبو موزو هلند - ورق های سالید سورفیس اکریلیک وسترمن آلمان - ورق های ام دی اف آلویک - ورق های ام دی اف لاتو - ورق های ام دی اف کلیف - ورق های ام دی اف اکریلوکس - ورق های ام دی اف مرینو - ورق های ام دی اف نیمن - نوار لبه پی وی سی این حرکت ایران سبز توانست به بالابردن سطح کیفی و زیبایی شناسی محصولات موجود در بازار داخلی کمک شایان توجهی نماید. در کنار آن، شکستن قیمت ها و دسترس پذیرتر کردن این گونه محصولات نیز را می توان از دست آوردهای دیگر ایران سبز برشمرد. ایران سبز، امروز نیز در تلاش است تا با بهره مندی از نیروی انسانی کارآزموده و یاری همکارانی در شبکه پخش خود به گستردگی ایران بزرگ، در جهت ارتقای الگوی مصرف محصولات چوبی گام بردارد.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» معجزه علم،ساليد سرفيس

ساليد سرفيس معجزه علم نام گرفته است چون در حقيقت رزيني پليمريست كه در اثر تركيب با فيلري چونRTH به ماده اي تحت عنوان ساليد سرفيس بدل مي شود و همه ويژگي هاي آن متاثر از همين مساله است كه محصول نهايي شباهت بسيار به سنگ دارد و قطعات مختلف آن بدون درز در كنار هم قرار مي گيرند، زيرا درعملياتي كه هنگام چسباندن آن انجام مي شود، همان اتفاقي رخ مي دهد كه در فرايند توليد محصول رخ مي دهد؛ بنابراين ساليد سرفيس را مي توان سنگي پليمري، بر شمرد كه ضمن داشتن همه قابليت هاي سنگ مي تواند در قطعات بسيار بزرگ و با ميزان انعطاف و خميدگي مورد نظر و دلخواه توليد شود.ساليد سرفيس خصوصيات قابل توجهي، به خصوص براي استفاده در سرويس هاي بهداشتي و آشپزخانه ها دارد و جالب اينجاست كه در كنارهمه ويژگي هاي مفيدي كه دارد، اين ماده به سختي سنگ است و به زيبايي آن! بنابراين دست افراد براي انتخاب كاملا باز است.مي‌توان قطعات كوچك ساليد سرفيس را در كنار هم قرار داد و چنان به هم چسباند كه هيچ درزي نداشته باشد و حتي تا كيلومترها كاملا يكپارچه شود؛ هر نوع انعطاف و پيچ و خمي را به كمك پلي استون مي توان ايجاد كرد. هر سطحي را مي‌توان با هر نوع قوسي به كمك اين ماده پوشاند.ساليد سرفيس لااقل 15سال عمر مفيد دارد و پس از اين مدت نيز تغيير رنگش در اثر تماس با مواد غذايي رنگي يا خراشيدگي ها و خردگي ها و ترك هاي احتمالي اش با يك سمباده ساده از بين مي رود و دوباره به شكل اول برمي گردد. در كنار همه اين ويژگي هاي سازه اي ، كاملا آنتي‌باكتريال است،چون درزی ندارد كه ميكروب‌ها بتوانند در آن نفوذ كنند، بنابراين به سادگي تميز مي‌شود.اين ماده جادويي در مقابل لكه و جرم نيز مقاوم است و در اين موارد در مقايسه با سنگ كه شباهت بسياري به آن دارد وزن چنداني ندارد، تكه‌هاي مستعمل آن مجددا قابل بازيافت است و...از ساليد سرفيس، در ساخت وان حمام،روشويي، توالت، پوشش سطوح مختلفي چون ميز، كابينت آشپزخانه و... استفاده مي‌شود.به علت آنتي‌باكتريال بودن در اماكن عمومي  از جمله فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و... مي‌تواند انتخابي مناسب تلقي شود.پلي استون ماده چندان ارزاني نيست، مواد اوليه آن در كشور توليد نمي شود و وارد كردن آن تقريبا با هزينه هاي زيادي همراه است.در نهايت هر متر از پلي استون ???هزار تومان قيمت خواهد داشت و در نگاه اول ممكن است به نظر برسد استفاده از آن چندان مقرون به صرفه نيست.امااگر نگاهي كلي به اين محصول داشته باشيم مي بينيم در درازمدت استفاده از آن كاملا به صرفه خواهد بود.علاوه بر زيبايي تا سال هاي سال قابل استفاده است و... با توجه به همه اين ويژگي ها مطمئنا استفاده از آن در درازمدت به صرفه خواهد بود.ضمن دقت به اين نكته كه در حال حاضر مثلا براي پوشش كابينت هاي آشپزخانه ها استفاده ازMDF در كشور ما رايج است و قيمت MDF نيز بسيار بالا است.نگاه اقتصادي و البته از نوع آينده نگرانه و نه كاسب كارانه، ثابت مي كند پلي استون آنقدر مزايا دارد كه درباره اش (هم براي توليد و هم استفاده)جدي تر فكر كنيم!

 منبع:عصر ايران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : ظفری | تاريخ : شنبه 5 مهر 1393برچسب:Alvic MDF,PVC Roll,Acrylic,Acrylux,Latho MDF,Quartz,سالید سورفیس, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب